Blog InterClick.pl

Na jakie elementy należy zwrócić uwagę tworząc stronę www?

  • Anna Filipek

Strona internetowa jest wizytówką firmy. Jest ona podstawowym narzędziem marketingowym oraz najbardziej powszechnym i najskuteczniejszym kanałem komunikacji z klientami. Dlatego należy poważnie zastanowić się co i w jaki sposób umieścimy na naszej stronie, aby uniknąć błędów, które mogą doprowadzić do utraty klientów zamiast ich pozyskania.

Czytaj więcej: Na jakie elementy należy zwrócić uwagę tworząc stronę www?

Nowelizacja ustawy - Prawo Telekomunikacyjne

  • Łukasz Wypiórczyk

Z dniem 21 stycznia 2013 r. na mocy nowelizacji ustawy Prawo Telekomunikacyjne, która wprowadziła zmiany w art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, wysyłanie ofert na adresy firm,  stało się zgodne z prawem. W praktyce oznacza to, że dopuszczalne stało się wysyłanie ofert na e-maile firmowe zamieszczone na stronie internetowej przedsiębiorstwa.

Czytaj więcej: Nowelizacja ustawy - Prawo Telekomunikacyjne

Jak przygotować skuteczną kreację mailingową?

  • Łukasz Wypiórczyk

Projektowanie kreacji mailingowej można porównać do projektowania billboardu czy okładki książki - kreacja mailingowa musi być przede wszystkim "szybka". Potencjalny klient przy dobrym temacie wiadomości, w drugim kroku - czytaniu maila - poświęci nam jedynie kilka sekund na zapoznanie się z treścią wiadomości. W jaki sposób dotrzeć do niego w tak krótkim czasie?

Czytaj więcej: Jak przygotować skuteczną kreację mailingową?

Remarketing w e-mail marketingu

  • Łukasz Wypiórczyk

Remarketing to nic innego jak ponowienie przekazu do osoby, która jest w jakiś sposób zainteresowana pierwotną ofertą.

Ostatnimi czasy obserwujemy duże zainteresowanie kampaniami remarketingowymi w email marketingu. W kampaniach mailingowych możemy wyróżnić dwa rodzaje kampanii zwanymi „follow up”.

Czytaj więcej: Remarketing w e-mail marketingu