Notice: Undefined variable: GK_TEMPLATE_MODULE_STYLES in /templates/gk_creativity/component.php on line 22
Remarketing w e-mail marketingu - InterClick - Bazy mailingowe, strony www, mailingi reklamowe, mailingi do firm
Logo

Remarketing w e-mail marketingu

Remarketing to nic innego jak ponowienie przekazu do osoby, która jest w jakiś sposób zainteresowana pierwotną ofertą.

Ostatnimi czasy obserwujemy duże zainteresowanie kampaniami remarketingowymi w email marketingu. W kampaniach mailingowych możemy wyróżnić dwa rodzaje kampanii zwanymi „follow up”.

Powtórzenie mailingu

Pierwsza z nich to powtórzenie mailingu do osób zainteresowanych naszą usługą bądź produktem, czyli ponowna wysyłka do osób, które w pierwszym mailingu wykazały aktywność, np. otworzyły maila lub kliknęły w naszą kreację.Powtórna wysyłka może zawierać inny przekaz, np. większy rabat z ograniczeniem czasowym. Przykład:

Pierwsza wysyłka z rabatem 15%, powtórna wysyłka do osób zainteresowanych z rabatem 25% do końca tygodnia.

Statystyki takiego remarketingu są nieporównywalnie lepsze, co znacznie wpływa na opłacalność takiego działania.

Identyfikacja odbiorcy

Druga forma remarketingu w mailingu to głębsze zidentyfikowanie odbiorcy – na podstawie adresu email. Po zweryfikowaniu odbiorcy mamy pole do działań offline, czyli np. kontaktu telefonicznego bądź listownego.Pamiętajmy, aby kontakt telefoniczny był spójny czasowo z mailingiem. Ta forma wymaga dostarczenia klientowi bazy zwrotnej.

Główne zalety remarketingu w kampaniach mailingowych to:

  • Znaczne polepszenie statystyk mailingu - tym samym konwersji
  • Dotarcie do osób zainteresowanych
  • Możliwość zidentyfikowania odbiorcy
  • Możliwość wzmocnienia przekazu poprzez wysyłkę innej oferty

Oba rozwiązania możecie Państwo zrealizować za naszym pośrednictwem.

FaLang translation system by Faboba
InterClick.pl Marketing. Kreatywnie.