Google Ads www

W programie Google AdWords można szybko i łatwo tworzyć oraz wyświetlać reklamy swojej firmy. Mogą być one wyświetlane zarówno w Google, jak i w naszej sieci reklamowej, a budżet nie ma znaczenia – płacisz tylko za kliknięcia reklam.

Reklamy AdWords są wyświetlane wraz z wynikami wyszukiwania, gdy ktoś wyszukuje w Google według Twoich słów kluczowych. Reklamy są wyświetlane jak linkami sponsorowane w bocznej kolumnie na stronie wyszukiwania, ponadto mogą też być wyświetlane nad bezpłatnymi wynikami wyszukiwania. W ten sposób reklamy docierają do odbiorców zainteresowanych Twoją ofertą. Możesz także wyświetlać reklamy w witrynach sieci reklamowej w stale powiększającej się Sieci Google. Możesz precyzyjnie wybrać miejsca docelowe w Sieci reklamowej, w których ma być pokazywana reklama, lub użyć funkcji kierowania kontekstowego w celu dopasowania słów kluczowych do treści.

Jesteśmy firmą kładącą nacisk na długoterminową współpracę. Dla nas nie liczy się ilość sprzedanych usług, a zadowolenie klienta z dobrze wykonanej reklamy oraz chęci dalszej współpracy. Dla nas każdy jest specjalistą w swojej branży, każdy produkt jest inny. Dlatego też, aby powierzone nam zadanie było wykonane efektywnie, nie działamy schematami, nie korzystamy z szablonów. Każdy z naszych klientów może być pewien, że nasza usługa jest przygotowana specjalnie dla niego.

 

 Cennik Google Ads dla stron www

Opis ( ceny są cenami Netto ) Pakiet Start Pakiet Medium Pakiet Max
Opłata miesięczna 
obsługa agencyjna kampanii reklamowych Facebook i Instagram
600 zł  800 zł   1100 zł
Jednorazowa, opłata początkowa - 1x miesięczny abonament
opłta wynikająca ze zwiększonego nakłądu pracy na poaczątku kampanii. Ustalenie działań marketingowych, przygotowanie treści i grafik reklamowych, analiza konkurencji, przesłanie projektu i wdrożenie go na koncie klienta, propozycja targetowiania;

600 zł

Jenorazowo

800 zł 

Jednorazowo

1100 zł

Jednorazowo

Sugerowany budżet reklamowy- Kwota ta jest kwota sugerowana możemy zaczac od 500 zł
dodatkowa kwota przelewana do sieci reklamowej 
1100 zł  3000 zł   5000 zł
Liczba kampanii reklamowych
spośród: obraz, karuzela, kolekcja, materiał błyskawiczny, film i pokaz slajdów, relacje.
1 kampania po 1 reklamie  na 20 słów kluczowych 2 kampanie po 2 reklamy każda na 20 słów kluczowych 4 kampanie po 2 reklamy, każda na 20 słów kluczowych
Przygotowanie strategii i projektu kampanii
na bazie analizy rynku oraz konrkurencji,  wybranie najlepszego targetowania
Tak Tak Tak
Stały monitoring efektów kampanii oraz regularna optymalizacja 4 godziny 2 razy w miesiącu 6 godzin 2 razy w miesiacu 9 godzin 2razy w miesiącu
Remarketing
wyświetlanie reklamy osobom, które odwiedziły stronę czy klikneły w reklamę.
Nie Tak  Tak
Konwersja
badanie, jaki procent osób wykonało pożądaną akcję po kliknięciu w reklamę
Tak  Tak  Tak
Miesięczny raport
podsumowanie najważniejszych parametrów i wyników kampanii
Tak  Tak  Tak

 

Zamów rozmowę

Zostaw swoje dane oddzwonimy jak najszybciej.
captcha
Przeładuj
Wysyłając ten formularz, akceptujesz naszą Politykę prywatności.